Maju Melayu Perkasa!

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

25 Oktober 2008

Bantu lelaki awet muda


PELAKON watak legenda James Bond, Pierce Brosnan muncul sebagai jurucakap produk rangkaian L'Oréal Men Expert sesuai dengan karisma dan daya tarikan beliau sebagai ejen 007 sejati.

Brosnan yang berasal dari Ireland merupakan antara pelakon berusia yang berkarisma, mempunyai daya tarikan semula jadi dan sifat menggoda - kombinasi unik membuatkan beliau dipilih sebagai jurucakap paling ideal untuk rangkaian penjagaan kulit Men Expert.

Beliau menggambarkan kesempurnaan kepada falsafah Men Expert iaitu "Masa depan kulit anda, berada di tangan anda".

Seperti Brosnan yang berusia lingkungan 50-an, kulit wajah menjadi semakin kendur manakala kedutan bertambah terutama di hujung mata, dahi dan tepi bibir lebih jelas kelihatan.

Untuk lelaki, kesannya lebih ketara apabila sering terdedah kepada keletihan melampau, gangguan luaran dan faktor cuaca yang tidak menentu.

Justeru, L'Oréal Paris menerusi rangkaian produk Men Expert memperkenalkan krim pelembap Vita Lift khusus untuk kulit lelaki dengan dua rumusan eksklusif bagi tindakan intensif ke atas kesan penuaan.

Ia mempunyai kesan dwi-aksi melendut tepu yang berfungsi menegangkan kembali kulit muka dan leher dengan gel diperkaya Pro-Tensium serta krim intensif anti-kedutan dengan Pro-Retinol VX agar kulit lebih tegang dan bertenaga.

Vita Lift juga mengukuhkan sistem pertahanan semula jadi kulit iaitu Active Defense System (ADS) dengan kandungan aktif berasaskan tumbuhan seperti ekstrak daun pudina yang diperkaya dengan polyfenol.

Molekul aktifnya turut mengurangkan sensitiviti kulit dengan bertindak terus kepada iritasi kulit terutama kemerah-merahan, rasa berdenyut dan bengkak) sekali gus menambah keselesaan kulit wajah dan mengurangkan tanda-tanda iritasi.

Kajian ke atas lebih 100 lelaki Asia berusia antara 25 dan 45 tahun selama empat minggu mendapati penggunaan sebanyak dua kali sehari (pagi, selepas bercukur dan malam) pada kulit muka dan leher selama empat minggu berturut-turut mendapati kulit terasa lebih licin, nampak lebih tegang dan kedutan berkurangan.

Produk L'Oréal Paris Men Expert Vita Lift Intense Double Action Care akan dipasarkan di seluruh negara bermula November ini.

Lain-lain rangkaian produk L'Oréal Men Expert terdiri daripada pencuci muka Revitalizing Cleansing Foam yang membersih secara mendalam, krim pelembap Complete Anti-Aging dan Intensive Double Action Re-Tightening serta gel pelembap Pure & Matte untuk kulit berminyak.

Sementara pencuci muka, gel krim pelembap dan krim mata Hydra Energetic sesuai untuk kulit kusam, manakala cecair pelembap dan pencuci White Active pula untuk mencerahkan kulit.