Maju Melayu Perkasa!

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

23 Ogos 2008

Terbitan DBP di Laman Sesawang

[Oleh Abdul Razak Mohammad]


TERKINI: Portal kedai DBP.

Laman sesawang www.kedaidbp.my dibangunkan untuk mempromosi dan memasar­kan terbitan elektronik DBP yang berbentuk VCD/DVD, e-komik dan e-buku. Kini terdapat sebanyak 71 judul terbitan elektronik DBP yang berada di pasaran. Dengan adanya kemudahan ini, pembeli tidak perlu ke kedai buku atau pengedar berhampiran untuk mendapatkan produk tersebut.

Produk yang dibeli akan dihantar kepada pengguna melalui pos laju dan jaminan akan sam­pai terus ke rumah. Pembeli hanya dikenakan caj penghantaran sebanyak RM 4 bagi setiap produk. Kaedah pembayaran boleh dibuat melalui debit daripada akaun pengguna atau melalui kad kredit Mastercard atau Visa. Sistem ini menerima debit melalui akaun bank seperti Maybank, Public Bank, Hong Leong Bank, Bank Islam, CIMB Bank, RHB Bank, AmBank, Alliance Bank, Mobile Wallet, Meps Cash, Web Cash, Pos Pay, dan China Online Banking.

Pembelian adalah selamat dan mudah kerana sistem ini dilengkapi ciri-ciri keselamatan untuk melindungi pengguna membeli secara dalam talian. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman sesawang www.kedaidbp.my. Jika terdapat sebarang pertanyaan, sila hantarkan e-mel anda kepada pesan@aspati.com.my, tele-fon 03-51929151, 013-3058129. Pembelian melalui www.kedaidbp.my lebih mudah, cepat dan selamat.